Otevřít

oXy Akademie

Ukážeme vám cestu k úspěšnému a ziskovému e-shopu

oXy Akademie

oXy Akademie je jedinečný vzdělávací a networkingový program, jehož hlavním posláním je pomáhat internetovým obchodům k větším úspěchům. oXy Akademie je otevřená pro klienty i neklienty oXyShopu. oXy Akademie se odlišuje od jiných školení a workshopů zejména tím, že lektoři a moderátoři jsou lidé z praxe, za kterými stojí konkrétní výsledky a úspěchy. Všechna školení i workshopy jsou připravené tak, aby vás postupně provedly celou cestou a pomohly vám načerpat potřebné znalosti pro efektivní online podnikání.

S námi se rychle zorientujete v dynamicky se vyvíjejícím oboru e-commerce, v pokročilém ovládání e-shopu a praktickém využití online marketingových nástrojů a aktivit. Poradíme vám, jak komunikovat uvnitř i vně firmy, zadávat správu kampaní agenturám i kontrolovat dosažené výsledky.

Jste majitelem nebo pracovníkem úspěšného e-shopu? Nebo se jím chcete stát? Toužíte posunout vaše online marketingové dovednosti na vyšší úroveň? Anebo byste rádi získali rychlý, avšak komplexní přehled a návod, jak správně řídit váš internetový obchod a vaše dodavatele? Pak je oXy Akademie určena právě vám.

Potřebujete individuální řešení či poradit s konkrétním problémem? Neváhejte se obrátit na e-mail školení.

oXy Akademií vás provedou zkušení lektoři:

ondra
ondra


Ondřej Pešák
Head of Digital Marketing


Ondra má více než tříleté zkušenosti se zaváděním chytrých reklamních systémů a s personalizací e-mail marketingu. Je autorem už desítek unikátních e-mailových strategií, které dnes pomáhají e-shopům z mnoha sortimentních skupin. Kromě kreativity je také odborníkem na zacházení s daty, které jsou tolik důležité pro e-mailové nástroje. Podílel se také na zavádění velkých CRM systémů do velkých firem.

Luky
Luky


Lukáš Lesovský
Performance Specialist


Lukáš je prvotřídní PPC specialista a odborník na optimalizaci e-shopů pro vyhledávače. Sleduje nejnovější trendy ve výkonnostním marketingu a své výsledky opírá o jasná čísla a fakta. Díky jeho práci roste zisk většiny spravovaných e-shopů mnohem rychleji než náklady.


DSC_9243
DSC_9243


Tomáš Pektor
Content Specialist


Tomáš se v online světě pohybuje již více než 5 let. Prošel si v rámci e-commerce téměř vším - od vývoje e-shopů, administraci, obchodní rozvoj e-shopů až po online marketing. Našel se především v sociálních sítích, kterým se aktivně věnuje již více než dva roky. Na starost má nastavení komplexní strategie, kterou vždy přizpůsobuje klientovi na míru. Věnuje se také e-mail marketingu a nastavení správné e-mailingové strategie. Kromě zkušeností v online světě má přesah i do klasického offline marketingu.

Martin Kafka
Martin Kafka


Martin Kafka
Team Leader of Sales


Martin v oblasti e-commerce působí již mnoho let a za tuto dobu nasbíral velké množství informací a zkušeností z oblasti internetového obchodování, o které se rád podělí. Jak připravit e-shop, aby co nejlépe fungoval, nic mu nechybělo a zákazníci se do něj rádi vraceli, to přesně Martin ví. Dokonale zná fungování e-shopů a hravě zvládne jejich funkce a nastavení vysvětlit.

Co o školení říkají klienti?

Inter shoes logo
Chceme začít B2B obchod, a proto bychom chtěli rozjet také vlastní e-shop. Z toho důvodu jsme se zúčastnili úvodního školení, které nám pomohlo osahat si věci a zároveň se také podívat do firmy a seznámit se s prostředím. Školení hodnotím jako přínosné.
Štěpán Kaman, jednatel INTER SHOES s.r.o.
M-PHARM s.r.o.
Již dříve jsem s Google Analytics pracoval, ale potřeboval jsem se v tomto nástroji lépe zorientovat, a tak jsem se přihlásil na školení. Chtěl bych tento analytický nástroj začít používat častěji, a díky školení už vím, na co se dívat a co všechno je možné v Google Analytics řešit. Školení tedy hodnotím jako velice přínosné.
Marcel Mravec, jednatel M-PHARM s.r.o.
ROEKE
Workshopu Jak začít s reklamou chytře a bez obav jsme se zúčastnili, abychom si ujasnili celou strategii pro náš e-shop a vynikli tak v silné konkurenci e-commerce. Workshop nám pomohl otevřít oči a ukázal směr. Nyní již víme, jakou reklamou na koho cílit a jak naši strategii pojmout.
Petr Laník, jednatel ROEKE
Tau-ra
Na školení Jak začít s reklamou chytře a bez obav jsem se přihlásila, protože jsme zrovna začínali spolupracovat s online marketingem a chtěli jsme se v problematice lépe orientovat. Školení se mi líbilo hrozně moc a určitě se chci přihlásit na další. Nemám, co bych k němu vytkla - lektoři, organizace i náplň školení byli perfektní. Pomohlo mi to ve spoustě věcí. Marketing pro mě byl prakticky cizí slovo, ale díky školení jsem se v něm dokázala zorientovat. Nyní, když něco řeším s online marketingem, tak už vím, co po mě chtějí a proč to chtějí. Celé školení hodnotím jako velice přínosné!
Magda Kinská, jednatelka Tau-ra