Otevřít

oXy Akademie

Ukážeme vám cestu k úspěšnému a ziskovému e-shopu

oXy Akademie

oXy Akademie je jedinečný vzdělávací a networkingový program, jehož hlavním posláním je pomáhat internetovým obchodům k větším úspěchům. oXy Akademie je otevřená pro klienty i neklienty oXyShopu. oXy Akademie se odlišuje od jiných školení a kurzů zejména tím, že lektoři a moderátoři jsou lidé z praxe, za kterými stojí konkrétní výsledky a úspěchy. Všechny kurzy, přednášky i workshopy jsou připravené tak, aby vás postupně provedly celou cestou a pomohly vám načerpat potřebné znalosti pro efektivní online podnikání.

S námi se rychle zorientujete v dynamicky se vyvíjejícím oboru e-commerce, v pokročilém ovládání e-shopu a praktickém využití online marketingových nástrojů a aktivit. Poradíme vám, jak komunikovat uvnitř i vně firmy, zadávat správu kampaní agenturám i kontrolovat dosažené výsledky.

Víme, jak vás správně nasměrovat

oXy Akademie

Jste majitelem nebo pracovníkem úspěšného e-shopu? Nebo se jím chcete stát? Toužíte posunout vaše online marketingové dovednosti na vyšší úroveň? Anebo byste rádi získali rychlý, avšak komplexní přehled a návod, jak správně řídit váš internetový obchod a vaše dodavatele? Pak je oXy Akademie určena právě vám.

Co se naučíte?

1. blok - Založte úspěšný e-shop

  • co všechno založení e-shopu obnáší;
  • na co při zakládání e-shopu myslet a nezapomenout;
  • jak vybudovat důvěryhodný obchod pro zákazníky;
  • ovládat administraci svého oXyShopu;
  • vybrat správnou reklamní formu pro váš sortiment a trh;
  • zadávat kvalitní podklady pro zpracování kampaně;
  • jaký cíl si s daným druhem reklamy stanovit;
  • vyhodnotit jednotlivé reklamní formáty.



Získáte základní přehled všech informací důležitých pro nastartování e-shopu i marketingu.

1. blok odpovídá znalostem, které získáte při zakoupení Startovacího balíčku

2. blok - Nastartujte efektivní online marketing

  • co znamenají zkratky SEO, PPC a Google Analytics;
  • vytvořit kvalitní obsah odpovídající SEO;
  • zlepšit si svou pozici v organickém vyhledávání;
  • jak získat nové zákazníky pomocí placené i neplacené reklamy;
  • poznáte, zda PPC reklama skutečně vydělává;
  • jaká data lze z Google Analytics získat a jak je využít;
  • znát příčiny vysoké míry okamžitého opuštění, nízké návštěvnosti či nízkého konverzního poměru;
  • vyhodnotit jednotlivé reklamní formáty.

Zjistíte, jak nastartovat kvalitní kampaň, umět ji vyhodnotit a pracovat s dostupnými daty ve váš prospěch.

2. a 3. blok odpovídá znalostem, které získáte při zakoupení Online marketingového balíčku

3. blok - Tvořte kvalitní textový i grafický obsah

  • proč je důležité dbát na customer care;
  • jak z uskutečněných nákupů vytěžit další cross-sell;
  • proč a jak správně segmentovat zákazníky;
  • stanovení cílů pro sociální sítě i e-mailing;
  • jaký obsah zveřejňovat na sociálních sítích;
  • tipy na zvýšení tržeb pomocí soutěží;
  • tvořit jednoduchou grafiku online bez nutnosti grafika;
  • tipy na práci s bezplatnými fotobankami;

Budete umět díky kvalitní péči o zákazníky zvýšit své tržby i prodeje.

2. a 3. blok odpovídá znalostem, které získáte při zakoupení Online marketingového balíčku

ilustrace - sova
ilustrace - sova

Potřebujete individuální řešení či poradit s konkrétním problémem? Neváhejte se obrátit na e-mail koordinátorky kurzů a workshopů Johanu Bojanovskou.

oXy Akademií vás provedou zkušení lektoři:

ondra
ondra


Ondřej Pešák
Vedoucí online marketingu


Ondra má více než tříleté zkušenosti se zaváděním chytrých reklamních systémů a s personalizací e-mail marketingu. Je autorem už desítek unikátních e-mailových strategií, které dnes pomáhají e-shopům z mnoha sortimentních skupin. Kromě kreativity je také odborníkem na zacházení s daty, které jsou tolik důležité pro e-mailové nástroje. Podílel se také na zavádění velkých CRM systémů do velkých firem.

Luky
Luky


Lukáš Lesovský
Specialista výkonnostního marketingu


Lukáš je prvotřídní PPC specialista a odborník na optimalizaci e-shopů pro vyhledávače. Sleduje nejnovější trendy ve výkonnostním marketingu a své výsledky opírá o jasná čísla a fakta. Díky jeho práci roste zisk většiny spravovaných e-shopů mnohem rychleji než náklady.


Aneta Tomaluková
Aneta Tomaluková


Aneta Tomaluková
Marketingový konzultant a specialista rozvoje


Aneta je klíčový spolupracovník oXyShopu už více než tři roky. Má bohaté zkušenosti s desítkami klientů z řad velkých i malých e-shopů. Na Anetě oceníte její empatický a citlivý přístup i obrovské pracovní nasazení, díky němuž zvládá i nejnáročnější marketingové projekty.



Martin Kafka
Martin Kafka


Martin Kafka
Vedoucí týmu pronajímaných e-shopů


Martin v oblasti e-commerce působí již mnoho let a za tuto dobu nasbíral velké množství informací a zkušeností z oblasti internetového obchodování, o které se rád podělí. Jak připravit e-shop, aby co nejlépe fungoval, nic mu nechybělo a zákazníci se do něj rádi vraceli, to přesně Martin ví. Dokonale zná fungování e-shopů a hravě zvládne jejich funkce a nastavení vysvětlit.

Filip Kos
Filip Kos


Filip Kos
Obchodník v týmu pronajímaných e-shopů


Jak na e-shop po technické stránce a nezapomenout přitom na prodejní taktiku a marketing vám ukáže Filip. Díky dlouhodobé pracovní aktivitě v oboru IT a ustavičnému vzdělávání ve světe e-commerce je právě on ten správný člověk, za kterým jít pro radu. Své zkušenosti vám rád předá na praktickém kurzu Jak nastartovat úspěšný e-shop.

Co o školení říkají klienti?

Inter shoes logo
Chceme začít B2B obchod, a proto bychom chtěli rozjet také vlastní e-shop. Z toho důvodu jsme se zúčastnili úvodního školení, které nám pomohlo osahat si věci a zároveň se také podívat do firmy a seznámit se s prostředím. Školení hodnotím jako přínosné.
Štěpán Kaman, jednatel INTER SHOES s.r.o.
M-PHARM s.r.o.
Již dříve jsem s Google Analytics pracoval, ale potřeboval jsem se v tomto nástroji lépe zorientovat, a tak jsem se přihlásil na školení. Chtěl bych tento analytický nástroj začít používat častěji, a díky školení už vím, na co se dívat a co všechno je možné v Google Analytics řešit. Školení tedy hodnotím jako velice přínosné.
Marcel Mravec, jednatel M-PHARM s.r.o.
ROEKE
Workshopu Jak začít s reklamou chytře a bez obav jsme se zúčastnili, abychom si ujasnili celou strategii pro náš e-shop a vynikli tak v silné konkurenci e-commerce. Workshop nám pomohl otevřít oči a ukázal směr. Nyní již víme, jakou reklamou na koho cílit a jak naši strategii pojmout.
Petr Laník, jednatel ROEKE
Tau-ra
Na školení Jak začít s reklamou chytře a bez obav jsem se přihlásila, protože jsme zrovna začínali spolupracovat s online marketingem a chtěli jsme se v problematice lépe orientovat. Školení se mi líbilo hrozně moc a určitě se chci přihlásit na další. Nemám, co bych k němu vytkla - lektoři, organizace i náplň školení byli perfektní. Pomohlo mi to ve spoustě věcí. Marketing pro mě byl prakticky cizí slovo, ale díky školení jsem se v něm dokázala zorientovat. Nyní, když něco řeším s online marketingem, tak už vím, co po mě chtějí a proč to chtějí. Celé školení hodnotím jako velice přínosné!
Magda Kinská, jednatelka Tau-ra