Otevřít

Naučte se zaujmout zákazníky pomocí e-mail marketingu

Odlište se od 90 % českých e-shopů, začněte e-mail marketingem

Výkon běžné e-mailové reklamy meziročně klesá, takže nemá smysl ji používat, nebo ne? Naopak! Víte, že 90 % českých e-shopů dělá e-mail marketing špatně? Přijďte se naučit, jak to dělat opravdu dobře.

Většina e-shoperů vyhazuje peníze za grafiky a všem zákazníkům posílá totožný obsah. Nebuďte mezi nimi a přijďte na školení. Jednoduchými příklady vás inspirujeme k e-mail marketingu, který má ve 21. století smysl.

Na co se můžete těšit:

  • Naučíte se, jak dělit zákazníky podle nákupního chování
  • Zjistíte, jaký obsah zákazníky zaujme
  • Ukážeme vám, jak tvořit kvalitní e-mail i bez grafika
  • Pomůžeme vám s prioritami a strategií

Součástí školení je individuální konzultace s našimi specialisty online marketingu, kteří vám pomohou s konkrétními problémy vašich e-mailů.

V ceně školení je zahrnuto

  • drobné celodenní občerstvení v průběhu školení
  • studijní materiály
  • individuální konzultace se specialistou online marketingu
  • certifikát o absolvování školení

Pro koho je školení určeno?

  • majitele e-shopů a provozovatele firemních webů
  • pracovníky marketingu
  • manažery i majitele firem

K účasti na školení nepotřebujete žádné speciální znalosti či dovednosti. Nemusíte být majitelem oXyShopu, naše školení jsou vhodná pro jakékoliv e-shopy.

Časový harmonogram

09:50 - 10:00 Příchod účastníků
10:00 – 11:30 Jak segmentovat zákazníky na základě jejich nákupního procesu
11:30 – 13:00 Tvorba efektivních obsahových kampaní
13:00 Možnost individuální konzultace se specialistou online marketingu

Cena školení

V ceně je zahrnuto občerstvení i studijní materiály. Na školení můžete po domluvě přijít i s kolegou.

  • Cena pro klienty oXy 25% sleva pro všechny naše zákazníky 2 840 Kč
  • Základní cena bez DPH 3 790 Kč

Termíny školení

Vyberte si jeden z nabízených termínů. Je vás v týmu víc? Domluvíme se individuálně.

Individuální školení
Přizpůsobíme vám čas i místo
Školení pro mě určitě bylo přínosné. Lektoři vše vysvětlili srozumitelně a opírali se o praktické příklady. Líbilo se mi přirovnání i k již k existujícím kampaním, kdy lektoři vysvětlili, co je na nich dobře a co je naopak špatně. Překvapilo mě, jaké cíle si zvolit především u reklamy na sociálních sítích, a jakým způsobem zde reklamní sdělení formulovat. Získané znalosti ve firmě určitě uplatníme!
Petr Chochole, BMW M Jakeš
Díky Vám a Vašim školením jsem vždy nabitá energií a hlavně chutí prodávat. Přínos z tohoto školení je maximální a spokojenost také. Už se těším na další Vaše školení, které mi ukáže další triky a tipy pro náš web.
Lucie Eliášová, DA Servis CZ, s.r.o.
Výborná munice ke spuštění revoluce na eshopu :)
Václav Sikora, SikoraShop.cz
Dozvěděla jsem se všechno, co jsem potřebovala, a odcházím s pocitem, že i ve chvíli, kdy spustíte ostrou verzi eshopu, nebude člověk hozen do vody, ale bude tu stále pomoc z Vaší strany.
Marcela Zámarská, Pastelka.eu
Školení pro mne, jakožto začátečníka na poli internetového obchodování, bylo velmi přínosné. S průběhem školení jsem velice spokojen. Lektor příjemně prezentoval a zodpověděl všechny naše dotazy. Dozvěděl jsem se vše potřebné, co mě v danou chvíli zrovna napadlo.
Radim Papírek, DioArt.cz
Díky školení jsem si uvědomil, které věci dělám dobře a kde má náš eshop rezervy. Dozvěděl jsem se praktické věci o komunikaci se zákazníky, na základě kterých jsem upravil texty v některých automaticky rozesílaných e-mailech.
PharmDr. Martin Kopecký, PhD., Lekarnazdravi.cz
oXy Online nám značnou měrou rozšířilo obzory a vyvedlo nás hned z několika mylných předpokladů. I díky tomuto šťastně zvolenému počátečnímu kroku nyní provozujeme velmi úspěšný eshop.
Pavel Kocourek, Technicke-soucasti.cz
Školení, které mi rozšířilo obzory. Uvědomil jsem si, že pokud chcete pořádný eshop se skvělými referencemi a reklamou a vysoké ohodnocení, dá to dost práce, ale jde to!!! Což je skvělé. Velmi si cením, že školení probíhá v malém počtu, protože je kvalitnější a je možné probrat spoustu dotazů. Děkuji za vše.
Martin Siegl, Obchod.sanicare.cz
Ve spolupráci s lektorem jsme vybavili studio cca za 45.000 Kč. Výsledek ale stojí za to! Po přefocení výrobků očividně stoupla prodejnost mnohdy ze dne na den. Prodej nově uvedených výrobků s kvalitními fotografiemi se rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve trvalo týdny, než jsme dosáhli obdobného výsledku.
Ing. Roman Küršner, Krmivahulin.cz